Mom5345453 2.ci dozu 13 gün önce 1 ekimde oldum sadece kol ağrısı ve baş ağrısı oldu canım ama ilk doz çok zorladı beni aşıyı yaptırdıktan 2 hafta sonra annemlerin covit olduklarını öğrendim ve testlerinin pozitif çıktığı gün kızımla ben rahatsızlandık annemdeki belirtilerin hepsi bende de vardı sanırım aşıyı olduktan sonra bende covit oldum aşırı sırt agrım ve halsizlik burun tıkanıklığı baş ağrısı tat koku alamama vardı ve 2 haftada geçti. Şu anda da 2.ci dozu olduğum aşı yerim çok kaşınıyo o da aşının etkisi galiba