AsellSaree benim bebegim alerjik ben cok arastırdım o yüzden bir degil bircok Dr a prof a vs sordum öyle olmaya karar verdim. O arkadasıma bebegi için olmakmistemedi ama suan bebegine bile bakamıyor annesi bakıyor. Bazı Dr lar direk arastırma dan bilgi sahibi olmadan olmayın diyorlar, cok duydum olacaktım ama hemşire olma dedi diye olmadım diyen emziren anne o hemşireler vebalini nasıl öder acaba Allah korusun onlara bişey olsa