laliko35 Yagmurtekin evet doğru 300 lira veriyorlar eşim başvuru yaptı bu ay başında ay sonuna yatar demişler
Denizfdn 1mom1babyy 2 senede gecse ariyosunuz 1 2 ay icinde yatiriyolar parayo canim cocugunhz kac yasinda ben ilk kizimda cekememistim 1 ay once dogum yaptim basvurdum ablasinin kini cekmemissiniz dedi onunla birlikte 700 lira gidin cekin aralagin ilk haftasinda dediler benim hesabima yatiracaklar bide sut parasi cektim iki bebegimdede 295 295 tl ikisinede
zeyzey77 gezgin_anne 5 sene süresi var diye biliyorum aile ve sosyal politikalar müdürlüğünü arayıp sorun
Lavina kahvekokusuu benim oğlum 2 bucuk yaşında bende henüz başvuru yapıp almadım e devletten gözükmüyo doğum roporlarınıda kaybetik hamileyim şu an acaba almam mümkün mü
kahvekokusuu Lavina e devletten dogum raparu cikartabilirsiniz ama ben gittigimde sadece bebegin tcsini sordu pandemiden dolayi zaten arada 1bucuk metre bariyer cekmislerdi baska bisey sormadi tamm 1 ay sonra yatar hesabina ptt den sorarsin dedi
Pnnr Yagmurtekin ben daha gecen ay aldim 18 aylık oğlum ama başvurudan 2ay kadar sonra sanırım yatiriyolar
Merveee_94 Yagmurtekin ben daha önce orda çalışıyordum sigortalı olmana gerek yok bulunduğun yerin sosyal hizmetlerine eğer yoksa sosyal yardımlaşmaya gidip başvuru yapabilirsin annenin ve çocuğun kimlik fotokopisiyle 2 ay içinde PTT ye yatar adına gidip çekebilirsin sonra 😊
mutluluk_hayalll Yagmurtekin çalışsanız da çalışmasanızda 300 lira doğum parası veriliyor ben almıştım çalışmıyordum hatta sigorta girişim bile yoktu
isranuroz Gmznr80 devletin her doğum yapan baba ya da anne sigortalı olanlara tek seferlik verdiği para
Mucizemsin21 Yagmurtekin evet doğum yapan tüm annelere var ilk çocuğa 300 2. Ye 400 3. Ye 600 öyle öyle gidiyor bulundunuz ildeki sosyal hizmetlerde bi kağıt imzalıyorsunuz o kadar sonra ptt den anne gidip çekebiliyor sigortalı sigortasız her anneye yatıyor
Mucizemsin21 Sedaik sosyal hizmetlerden oluyor pttden kimliğinizle çekiyorsunuz bazen başvurmadan da yatan oluyor hastane haber ediyormuş e devlet varsa ptt kurum ödemelerinden bakabilirsiniz 😇
Mucizemsin21 1mom1babyy evet alabilirsiniz başvuru yapıpta galiba 4 yık yada 5 yıldı hatırladığım kadarıyla sosyal hizmetlere gidip sadece bi imza atıyosunuz o kadar 😇
ss_umay Ben sosyal hizmetleri arayarak başvuru yaptım herhangi imza form birşey istemediler sadece anne ve bebeğin Tc Kimlik numarasını istediler o kadar. 45 günde yatar dediler 30 gün oldu henüz yatmak üzeredir ödeme aşamasında yazıyor e devlette.