Yagmurtekin 3 tane doğum parası var. Bir tanesi sigortalı olarak çalışıp 32.haftasında rapor alıp doğum iznine ayrılanlar bunlar rapor parası alıyor. İkincisi her annenin alabildiği ilk çocuk için 300 tl olan para var bunun için doğum raporunuzla birlikte aile ve sosyal politikalara bakanlığına başvuru yapıp ptt den çekiyorsunuz. En sonuncusuda süt parası bunuda siz sgk lı iseniz sizin adınıza pttye yatıyor. Siz değilseniz eğer eşiniz sgklı ise onun adına yatıyor. Emzirme ödeneği diye geçiyor. Eşniz ya da siz sgklı iseniz e devlet üzerinden iş göremezlik yazın orada çıkar emzirme ödeneği diye. Buna genelde hastaneler sizin adınıza doğumdan hemen sonra başvuruyor.