kahvekolikk Yagmurtekin bütün anneler alıyor 32 gün sigortam var sosyal hizmetlere başvurdum 2 hafta sonra 300 tl pttye yattı
Yusufagahinannesi Yagmurtekin hayır ikisi ayrı ayrı çalışan annelere 4 aylık rapor parası ödeniyor ama bebek için her anneye 300tl yatırılıyor
isranuroz Yagmurtekin emzirme ödeneğini almak için anne ya da babadan birinin sigortalı olması yeterli ve doğum yardımını tüm anneler alabiliyor. 5 yıl içerisinde her iki parayıda çekebilirsiniz.
Gmznr80 Yagmurtekin başvuru yapmadım bana da dediler PTT den alacaksın eğer devletten baktım yatırılmış gidip PTT den aldım paramı
isranuroz Gmznr80 devletin her doğum yapan baba ya da anne sigortalı olanlara tek seferlik verdiği para
birtutamsac Yagmurtekin eşiniz ya da siz aile sosyal politikalar a gidip başvuru yapın 1 ay sonrasında ptt ye 300₺ yatar
zeyzey77 Cindy_35 Doğum parası için tek şart canlı doğum yapmış olmak. Süt parası ise annede ya da baba da hangisinde sigorta varsa onun adına yatar. İkisinde de sigorta yoksa süt parası verilmez. Doğum parası sigortası olsun olmasın her anne alır
gezgin_anne Yagmurtekin çocuk parası var cnm ilk 300 2. 400 tl diye gidiyor ama nerden alınıyor bilmiyorum
zeyzey77 gezgin_anne pttye adına yatıyor canım. Önceden biz başvuru yapıyorduk şimdi otomatik başvuru oluyor . 4 sene önce ilk cocikta ben aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne gidip doğum belgesi ve kimlikle başvuru yaptım. İkinci doğum 6 ay önce oldu . O zaman otomatik başvuru yapmışlar ben yapmadım basvuru sonra pttye adıma yattı para . Burdan görünüyor https://www.turkiye.gov.tr/ashb-dogum-yardimi-basvuru-sonucu-sorgulama https://www.turkiye.gov.tr/ashb-dogum-yardimi-basvuru-sonucu-sorgulama
zeyzey77 Yagmurtekin Doğum parasını edevlet şifresi varsa internetten bakabilirsin. Eğer başvuru görünmezse aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne gidip başvuru yapın https://www.turkiye.gov.tr/ashb-dogum-yardimi-basvuru-sonucu-sorgulama
zeyzey77 ozgesahiiin Aa bilmem ki canım. E-devlete girince arama yerine Doğum yardımı başvuru sonucu diye yazar mısın o şekilde çıkar mutlaka. Bende anlamadım niye açılmıyor. Direk linki kopyala yapıştır yaptım 🙄
Browni_61 Yagmurtekin 5 auliksa gec degilki doğum kağitlarinla beraber sosyal hizmetlere basvuru yapiyosn hemn yatiyo zaten benm bebegm 7.8 gunlktu veya 10 gunlktu galiba unuttm şuan yatmisi para die hatirliyorm sur parasini 2 aylikken aldim o 45 gun snra yatiyo