Deletedmom5284 yaa😁 4 yıl olacak evleneli. Bebekten önce bir kez ayrı yatmadık , iş eğitimlerine karnım burnum da rapor alıp eşimle beraber uçakla gidip geldim sırf ayrılmamak için. Şuan eşimin horlamasi sebebiyle onu oturma odasına transfer ettik .🙄😁 4 yıldır hiçbir şekilde ayrılmayan biz aylardır bir orda bir burda yatıyoruz yani çok zor bizim için en iyisi ayrı oda 😅 yatarsa tabi 🙏🥲