yerli-yummymummy Feyza1 bence 1.yatak çünkü orası uyumak için oyun yeri değil uzmanlar bile yatağa uyku arkadaşı dışında oyuncak koymayın diyor hayırlı olsun bu arada 🥰
Feyza1 yerli-yummymummy birinci yatakta oyuncak var ? Yani pencere kısmında . 😁 İkinci mi dicektin acaba ?
kahvekokusuu Feyza1 markadan ziyade kullanilan malzeme kalite ayniysa hiç vazgeçme ama öteki kesinlikle daha kaliteli diyorsan bence ötekini al çünkü o biraz daha büyüyüp üstünde ziplamaya baslayinca fazla ömrü olmaz🤗
Feyza1 kahvekokusuu Ayni olduğunu pek sanmıyorum . Bak yeni yeni fikirler cikiyo burdan size sormakla doğru yaptım bence . Teşekkür ediyorum 🥰
Feyza1 yerli-yummymummy yarın arayıp değişim talep edicem . Umarım yok demezler silerim bu uygulamayı 😆😆
Feyza1 EtiPetito acayip soğumuş olabilirim 🙄😂 beğenmiştim oysa. Hafif diğerinde de aklım kalınca sorayım dedi daha fena bir hal aldı 😂😂
ReisinKizi Feyza1 kenar korkulukları daha hoş duruyor. Şöyle söyleyim ilk ikinci linke tıkladım bayıldım, sonra 2. Yi açtım bu deminkinden mi ya oldum. 🙄 sizin kararınız tabi ama değiştirme şansım varken ben 2.yi alırdım. 💕
Feyza1 ReisinKizi yani hepsi birbirine benziyo aslında aman aman fark yok dimi 🤓 evet bende şansım varken değerlendirmeyi düşünüyorum umarım kabul ederler. Teşekkür ediyorum fikir için😘
ozgesahiiin Feyza1 bizimkiside cok kullanisli sizinkisinede benziyor <a href=“https://ibb.co/s5ZTxKM"><img src=“https://i.ibb.co/xmNn91R/IMG-20211008-184617-361.jpg” alt=“IMG-20211008-184617-361” border=“0”></a>