Gokce1504 düzenli sağdığım için olmadı. 17 ay emzirdim ama zaten 1 yaştan sonra anne sütü artık değerini %90 kaybediyor. Sadece bağışıklık desteklemek için devam ermek iyi oluyor. Emzirdikçe ve sağdıkça azalmıyor ama çocuğa bir zaman sonra zaten yetmiyor anne sütü, 8-9 aydan sonra keyif emmesine dönüyor.