Gokce1504 ben kızımda ilk ek gıdaya geçtiğimde 5,5 aylıktı. Sabah emziriyordum. İkinci emzirmeden önce tadımlık menüde ne varsa onu veriyordum( biz çeyrek elmayı sıkarak başaldık) üzerine tekrar doyana kdar emziriyordum. Yavaş yavaş öğün arttıkça, yaklaşık 10-12 gün sonra, günün ikinci emzirmesini tamamen kesip sütümü sağdım. Sonraki öğünlerde emmeye devam etti. 15-20 gün sonra ikinci öğün ek gıda eklendi, yine aynı şekilde önce küçük porayın ile tattırıp üzerine emzirdim sonra o öğünde de emzirmeyi tamamen kestik. Tabii şöyle de bir durum var, ben o dönem henüz işe başlamamıştım, doktorumuz ona göre liste vermişti. Kızım 8 aylıkken işe başladım, işe başladıktan sonra sabah, akşam be gece yatmadan önce emziriyordum gün içerisinde çorba, yoğurt, anne sütlü kahvaltı yiyordu.