Gokce1504 evet bir öğünü atlayacaksınız. Mesela yoğurt tadım yaptınız alerji çıkmadı. Sabah uyandı süt içti. Diğer beslenme saati yoğurtla olacak. Günde 2 kere ek gıda verebilirsiniz. 200 ml geçmesin demişti doktorumuz. Eğer süt verecekseniz de aynı öğünde doyumluk olmasın