DefneRana3881 Fatoscum bende döndüm bi sürü şey aldm ama trendyoldaki butikler daha güzel bi sürü favorimde ürün var birtanesi 49.99 diye almadm 50 tl üstü kargo bedava 😂
FmBetull Fatoscum hepsine ayrı kargo ücreti çıkmıyor.Şu kadar daha ürün alırsanız kargo bedava olur diyor ama tüm ürünlere ayrı ayrı kargo ücreti ödemiyorsunuz ne kadar alışveriş yaparsanız yapın 11 tl kargo ücreti ödüyorsunuz eğer sepetinizdeki tüm ürünler kargo bedava değilse.
Fatoscum DefneRana3881 ahaha evet -.99 çıktığından beri bu tarz uyanıklıklar var.Butik konusunda trendyol daha zengin bu bi gerçek ya hepsiburadada herseyi bulamiyorum diye oraya bakmistim ben de
UraSsmom Fatoscum Ben de ilk farketmemiş bir sürü sipariş vermiştim. Sonra bi bakıyım dedim aman Allahım sadece kargo ücreti 150 falan tutmuş. Allah’tan kargoya verilmeden farketmiştim de iptal etmiştim hepsini 😂😂
Fatoscum cydcvk yaa ama öyle yazıyor şu kadar daha ekleyin diyor hepsine ayrı kargo olmuyor mu,açılımını da bulamadim ki bi türlü
cydcvk Fatoscum en altta toplam miktara bakın canım. Ürünleri fiyatlarını topla. Sadece 1 tane kargo koyar
Aybukeea Fatoscum evet bide yani 11 lira nedir iki şey alıcam yüksek fiyat kargo ücreti çıkıyor birde
AnayimBenAnaaa Fatoscum ayrı ayrı satıcılardan tek seferde alışveriş yapınca listede dediğiniz gibi her biri için ayrı ayrı kargonun ücretsiz olması için ne kadar tutarda daha alışveriş yapmamız gerektiği yazıyor ama sol altta toplam tutar yazan yerin üstüne basınca detay çıkıyor orda tek kargo ücretinin eklendiğini görebilirsiniz. Yani mesela üç farklı satıcıdan alışveriş yaptınız sanki üç tane kargo ücreti ekleniyormuş gibi görünüyor ama aslında sadece bir tanesi ekleniyor ben böyle biliyorum 😊
Fatoscum AnayimBenAnaaa aaa buldum şimdi sağolun evet 11tl yazıyor kargo.Ama neden bütün ürünlerde kargo ücretli gibi davranıyolar ki o zaman illa kargo parası alacağız diyolar herhalde 😄
Vuslat23 Fatoscum alınca oyle olmuyo canım mesela 10 ayrı yerden urun aldın sadece 10 tl ödeyeceksın , bende oyle sanmıstım degılmıs , sadece 1 kargo ucretı yanı, devamlıda böyle alışveriş yapıyom degısmedı
acimavi Fatoscum malesef trendyolda aynı satıcıdan belli bir miktar alışveriş yapınca o satıcı kargoyu bedava yapıyor, o da her satıcıya göre değişiyor. O yüzden ucuz ve birkaç parça şey alacaksam ben genelde hepsiburadayı kullanıyorum. Asla kargo ücreti ödemiyorum
Fatoscum acimavi bişey diyim mi şimdi tekrardan aynı sepeti hepsiburadada oluşturdum 5tl daha az ödüyorum ve kargo da ücretsiz.Trendyolda sanirim her türlü 11 tl kargo aliyorlar
Emineg35 Fatoscum hepsine ayrı ayrı çıkmıyor. Kargo bedelli birden fazla satıcıdan alırsanız tek kargo ödüyorsunuz trendyolda. Hepsi burada da 50 TL üzeri kargo bedava. Ayrı ayrı kargo sadece gitti gidiyor da var.
Fatoscum Emineg35 evet mutlaka o kargo parasını alıyorlarmış.gittigidiyor kullanmamistim hic iyi ki de kullanmamisim 😅
acimavi Fatoscum aynen öyle, o yüzden benim şahsen ilk tercihim hepsiburada oluyor, fiyatı yüksek bir şeyse o zaman trendyolda da bakıyorum, genelde kargo ücreti alıyor
Fatoscum Angel_45 yok doğru biliyorsunuz totalda 11tl kargoymuş ama ben o kısmı bulamamıştım.ürünlerin yaninda saticidan şu kadar daha alisveris yapmalisiniz falan yaziyordu o yuzden kafam karismisti
Emineg35 Fatoscum bazen çok uygun fiyata bulabiliyorsun gitti gidiyor da ürünleri ama hep kargo meselesi var