Şöyle ki mesela üç ürün alıyorsun birinci satıcı 30 TL üstü kargo bedava diyor diğeri 50 digeri 200 yani üç ayrı yerden alırsan illa bir kargo parası alıyorlar çok saçma bence yani ben 500 TL bebek arabası bir kaç tane bişey daha aldım ona rağmen kargo parası 11 TL ödedim