cydcvk Fatoscum en altta toplam miktara bakın canım. Ürünleri fiyatlarını topla. Sadece 1 tane kargo koyar
Fatoscum Angel_45 yok doğru biliyorsunuz totalda 11tl kargoymuş ama ben o kısmı bulamamıştım.ürünlerin yaninda saticidan şu kadar daha alisveris yapmalisiniz falan yaziyordu o yuzden kafam karismisti
Emineg35 Fatoscum bazen çok uygun fiyata bulabiliyorsun gitti gidiyor da ürünleri ama hep kargo meselesi var
Fatoscum Emineg35 kargo ödeyince ben cok fazla para vermis gibi hissediyorum ya yalnız değilim biliyorum 😄
YigitAlpsMom Fatoscum hayır öyle bişey olmaz kaç kez alışveriş yaptım tek kargo ödersiniz toplama baktığınız zaman altta yazar sadece 12 TL yazar
acimavi Fatoscum aynen öyle, o yüzden benim şahsen ilk tercihim hepsiburada oluyor, fiyatı yüksek bir şeyse o zaman trendyolda da bakıyorum, genelde kargo ücreti alıyor
Fatoscum acimavi evet karşılaştırark bakayım ben de bundan sonra.Mutlaka daha uygun ürünleri vardır ama bu alışverişimde cıks olmadı
Emineg35 Fatoscum e tabi kargo ile 50 TL ye tek ürün almak var kargonuz 50 TL ye 2 ürün almak var. Ben genelde tamamlamaya çalışıyorum 50 değil 55 oluyo ama hiç değilse kargo ödemiyorum 😋
acimavi Fatoscum katılıyorum :) mobilya veya büyük ebatlı alışverişlerde trendyolu seviyorum, hem seçenek daha fazla, hem de fiyat yüksek olduğu için kargo ücreti çıkmıyor ama diğer tüm şeylerde karşılaştırma yapmak daha kârlı olur :)
Zeylull Fatoscum Hepsine ayrı kargo ücreti çıkmıyor ki. Sepetinizde kargolu ürün varsa onlardan bir tanesi alınıyor 😂
ReisinKizi Fatoscum uyarı verir ama tek kargo ücreti alır. Altta ödeme detayını görebilirsiniz sepetteyken.