ketcapli_lahmacun Oglumunannesiyim 8 buçuk aylıkken 1.doz oldum. 1 ay sonra da yani 2 gün önce de 2.dozu oldum. Bebeğin daha küçükmüş ya. 😐 Kimi bebekleri küçük olana aşı yapmıyor.
zynpsk Birmartannesi ya çok zor benim için bu karar nedense faz3 çalışması yapılmamış bir aşı neden oluyorsan işte bit a sürü sıkıntı çıkıcak ilerde insanlar ab diyenler sonra aşıdan sonra bebekleri rahatsızlanan anneler kafam karışık
UraSsmom zynpsk Sinovac yan etkisi yok yada çok az ama koruyuculuğu da az. Biontech koruyuculuğu çok iyi ama yan etkileri de var. Emzirenlere genelde biontech öneriliyo diye biliyorum. Ve yoğun bakımda yatanlarda biontech aşılı hiç yokmuş, sinovac varmış ama.
zynpsk UraSsmom Evet canım yoğun bakımda yatanların çoğu Sinovac aşılı insanlar ama gerçekten zor karar vermesi bir aşı yan etki yok koruculuğu az bir diğer aşı ilk kez çalışılan canlı canlı yan etki var ve hatta bilinmiyor koruculuğu yüksek nasıl karar verilir ki ya
kaymakliekmekkadayifi zynpsk evet oyle okudum ama biontech ve moderna olan aktif asilar uzerinde de oldukca fazla calisma var.
bbosphorussss Evwt cok calisma var bu asilar uzerine.ama Danimarka isvec izlanda japonya vs vs bi cok ulke bu asilari ulkelerinde durdurdular. Haber kaynaklarina bakip emin olup yazdim bu ulkeleri de. Calismalarin sonuclari kotu galiba. kaymakliekmekkadayifi
Ecreee bbosphorussss yani şunu demek istedim kullar istediği kadar oyunlar ,planlar yapsın Allah ol derse olur
bartu2021 Oglumunannesiyim 2 aylıktı ilk dozu oldugumda. Doktorunuza danışın ama bildiğim kadarıyla olabilirsiniz.
SeverusSnape zynpsk ben başından beri kendi irademle Biontech olmak istiyordum. Kızımın doktoru da Biontech önerdi. 2 dozumu da oldum, hiçbir yan etkisi olmadı. Sadece aşının ertesi günü koluma baskı yaptığımda sızlama oluyordu. O kadar.😊
zynpsk SeverusSnape bana oğlumun doktoru aşıyı önerdi ama hangi aşı diye sorduğumda bana bıraktı kendi kadın Doğum doktorum biontech önerdi
SeverusSnape zynpsk bana direkt Biontech önerdi. Koruyuculuğu yüksek ve hatta kanıtlanmış bir aşı. Ayrıca Türk bilim insanlarının bulduğu bir aşı.💪🏻
kaymakliekmekkadayifi zynpsk ben aslina bakarsaniz asi olmayi dusunmuyordum bebegim emdigi icin olasi bir yan etkiye karsilik fakat is yerine gelen maile gore 1 kasima kadar cift doz asi olmayan 3 gunde bir pcr yaptircak hem pcrla ugrasamam 3 gunde bir hemde toplumla ic ice calisiyorum kapma ihtimalim çok yüksek. Bende araliktq baslicam ise o zamana kadar yine fazlasiyla yayilir. Ve en cok etkileyende su beni esimin is yerinde arkadasi ben asla olmam asi demis wonra turkovac cikinca olcam demis ve toplu tasimayla ise gidiyo geliyo evde annesine babasina da izin vermemis asi olmasina. Sonra cocuk hastaligi bi kapti direk anne babasina ecti ve babasi 1 hafta 10 gun yogun bakimda yatti sonunda vefat etti. Sapasaglam adam gitti. Benimde yasli babam var. Kucucuk bebegim var. Hasta abim var. Bunlari boyle bir sebepten kaybedemezdim. Bu sebeple koruyuculugu yüksek kanitlanmis onaylanmis bir asi oldugum icin secimimi biontechten yana yaptim. He birde ablam ve yigenimde hemsire onlarda emzirenlern en cok biontech oldugunu söylemişlerdi
Haydinn zynpsk biontech in koruyuculuğu da yüksek ben 2 doz oldum sadece kol ağrısı 2. Dozda + eklem ağrısı çektim ama dayanılmıcak gibi bi ağrı değil
zynpsk Haydinn herkes de farklı yan etkileri oluyor ama ileride bize vücudumuza nasıl etkileri olacak çok düşünüyorum 🤔 bu kadar kısa sürede aşı üretilmesi yan etkileri
zynpsk SeverusSnape Evet Sinovac denildiğinde zaten bir hastalık Çin’den geldi aşısına nasıl güvenilir biontech Türk bilim insanların ürettiği bir aşı daha mi güvenilir
Haydinn zynpsk tedirginliğinizi anlıyorum ,ama yakında zaten mecburi olacaktır diye düşünüyorum. ülkemizin hakkında hayırlısı olsun