zynpsk ben ilk doz biontech olduktan 48 saat sonra falan covit belirtilerim başladı. Dr gittim aşının yan etkisi dedi, özele gittim bide. Bir sürü tahlil vs temiz çıktı fakat ben asla inanmadım cnku inanılmaz kotuydum ve sonuç olarak covit oldum bunca zaman olmayıp üstelik evden dışarı adım atmadigim halde.
Aşıdan kaynaklı oldum yani açık ve net. Hassas bir bunyeniz varsa biontech tavsiye etmem. Benimle birlikte kızım da oldu gunlerimiz zehir oldu. Ona göre iyice düşünün.