Aleyna2861 zynpsk ben biontech oldum korkuyodum çok ama korkulacak bişey yokmuş hiçbişey olmadı yan etki bile olmadı bence biontech vurul sinovactan daha iyi :)
Buketarel zynpsk bende korkarak bu zmana kadar bekledım ve sonunda biontech aşımı oldum yan etkı olarak baş agrısı çektim ve ertesi sabah bebeğim kusarak uyandı emziren bir anneyım ve korkularım arttı bu yuzden ıkıncı dozu yaptırır mıyım bılmıyorum
zynpsk Buketarel ya anne sütüne geçmediğini sadece antikor geçtiğini söylüyor çoğu doktor şuan korktum aşıdan dolayı oldu diymi bebeğiniz de
Ecreee Kısırlık için uygulanan bir aşı diyenler oldu,vs vs,ancak Allahin ol emrini düşünuncecok yersiz bir düşünce olduğunu düşündüm..Allaha sığınıp yaptırdim
Derinsart zynpsk biontechc oldm koruyclugu daha fazla diye snovac da ücüncü dozda yine biontecgmis ne anlado ozaman o işten bende ateş halsizlik yaptı kendime gelemedim 2.5 gün sürdü baya carptı beni başkada bisi olmadı
Mys01-01 zynpsk 3 doz sinovac oldum doktorum onerdı bıontech ilac allerjım yüksek olması dolayısı ile onerilmedi
MotherOfAlmila zynpsk Emziriyorum. Hem de yan etkileri daha az diye. 2 saat emzirmedim sadece asiyi olduktan sonra.
Mimozacicegim zynpsk Ben de 2 doz sinovac oldum. İlaç alerjim sebebiyle. 3.olursam yine sinovac olucam. Bionteche güvenmiyorum. Herkesin kendi kararı Tabiki.
kaymakliekmekkadayifi zynpsk emzirenler icin inaktif qsi olunması öneriliyor. Fakat ben biontech oldum. Ilk dozumu oldum henuz. Asi yerinde agri sizi gibi bisey oldu onun harici cok sukur birsey olmadi. Umarim ileriye donukte bir sikinti olmaz. Asi olmadan hemen once emzirdim. Haliyle asidan 3 4 saat sonra emzirmis oldum ama sagip falan atmadim .
zynpsk kaymakliekmekkadayifi Gebeler ve emziren anneler içine aslında cansız Sinovac öneriliyor diymi
MotherOfAlmila zynpsk Amaaan diger ilaclar gibi icerikleri ayni ama isimleri farkli olur ya.. Sadece bunun digerlerine gore yan etkisi az. Ben boyle bakiyorum mantiken.
kaymakliekmekkadayifi zynpsk evet oyle okudum ama biontech ve moderna olan aktif asilar uzerinde de oldukca fazla calisma var.
Melooo26 zynpsk benimde 3 aylık bebeğim var doktor tavsiyesi üzerine biontech oldum ilk dozda hiçbir şey anlamadım ama ikinci doz beni resmen yatırdı bütün yan etkileri gösterdim tabi sinovac’a göre daha etkili bir aşı zaten olunmalı da ama olacaksan yanında sana yardımcı olacak biri kesinlikle olmalı
Birmartannesi zynpsk 2 doz sinovactan sonra 1 doz biontev olacaksınız zaten 3kerr asi olmaya gerek yok diyorsanız biontev olun ben biontrch oldum 37 haftalık hamileyim
zynpsk Birmartannesi ya çok zor benim için bu karar nedense faz3 çalışması yapılmamış bir aşı neden oluyorsan işte bit a sürü sıkıntı çıkıcak ilerde insanlar ab diyenler sonra aşıdan sonra bebekleri rahatsızlanan anneler kafam karışık