GiybetReis agustos_bocegim bugün bi haber gördüm . Bi market yazmış. Yağ üretiminde gecıkme oldugundan her müşteriye 1 adet yağ satışı yapıyorlarmış. Herkes alabilsin diye🤦🏼♀️
Deletedmom_36 GiybetReis E direk maasi elektrik faturasina yatiralim🤷🏻♀️ Vay arkadas yemekten icmekten kestik pahali diye simdide mum isiginda oturmamizi istiyorlar
GiybetReis Deletedmom_36 kışın elektrık daha çok gidiyor malum hava erken kararıyor. Hem doğal gaz hem elektrik. Asgeri ücretin yarısı tutarında faturalar bekliyor bizi.
agustos_bocegim GiybetReis gecikme falan yoktur zam yapmak için bilinçli yapıyorlardır.Allah sonumuzu hayretsin.
Sadekahvem GiybetReis bu haberi dün Tayyip Erdoğan yalanladı böyle birşey söz konusu değil dedi bı zahemtte olmasin
GiybetReis Sadekahvem Enerji ve ticaret başkanının söylemi. Söylemin üzerine googledan baktım ama göremedim böyle bi haber. Rica etsem bulursan atabilir misin? İçimiz rahatlasın en azından:)
DenizSerap Bu ülkeden umudumu kaybedeli çok oldu. İnsanını sevmeyen yöneticilerin olduğu bi ülke yazık, olan çilekeş insanımıza oluyor. Bu insanlar bunu hak etmiyor. Allah yardımcımız olsun..
GiybetReis minmin-hanim eğer gerçekten böyle bi zam uygulanırsa Türkiyenin yarısı bu şekilde aydınlatma sağlar :/