GiybetReis Elektriğe %40-45 arası zam gelmesi planlanıyormuş. Mumları stoklayalım bari ona da zam gelmeden..
MiracAlpinveUmutunAnnesi GiybetReis Yetti gari. Zaten dünyanın faturası geliyo her ay yakında kendimizi kemircez askeri ücretle.
GiybetReis MiracAlpinveUmutunAnnesi bi caps var ya . Kredi kartımın maaşı yatmış diye😅 o geldi aklıma bir an..
dinle_beni_bi Buzdolabı da boş zaten. Çalışmasına gerek yok. TV desen izledikce strese giriyoruz. Mumları da yakar otururuz evde🙄🙄🙄
GiybetReis kaansmom tv izleyemedim bugün ama sosyal medyada gördüm. Sonra haber sitelerine baktım. https://www.google.com.tr/amp/s/t24.com.tr/amp/haber/enerji-ticaret-dernegi-baskani-elektrige-yuzde-40-45-bandinda-bir-zam-yapilmasina-ihtiyac-var,984870
dinle_beni_bi sweetasya Doğalgaz a da zam geldi. Çay da pahalı. Bir yerde olsa da çay alsak. Anladınız siz onu🙈🙈