BARTUMOM GiybetReis mesela bugün elektrik faturası geldi 175 tl cik cik cik dogalgazi düşünemiyorum 🧐
dinle_beni_bi sweetasya E zaten öyle diyorlar. Kuru ekmek varsa şükret. Şükretmiyorsan öl diyoar resmen.
dinle_beni_bi lalbg Yukarda yazmak istedim de korktum🙈🙈 yangın deprem ve sel olursa atılır. Yoksa bulamayız 🙈🙈🙈
ceyhunun_annesi GiybetReis neyyy ne diyon sen yetti artık valla bu ne be yakında nefes almak da paralı olcak 🤨
agustos_bocegim GiybetReis gecikme falan yoktur zam yapmak için bilinçli yapıyorlardır.Allah sonumuzu hayretsin.