pervin_t vallahi oğlumu doğurur doğurmaz ikinciyi yapmalıyız demiştim 😂😂 onca sıkıntı yaşadım, çok zor günler. Ona rağmen ikinciyi istiyorum oğlum 8.5 aylık. 1.5 yaş civarında inşallah Rabbim kısmet ederse durum güncellemesi yaparım 😂😂 hadi kız korkma bi cesaret 😂