[silindi] AA a canım benim bizim de 14 aylık bnde istiyorum eşim hani istemiyor demiyorum hani bir kenarda paramiz yok diyor hani ne olur ne olmaz bnde hani Allah’ım onun kısmetini veirr diyorum tabinki eşim de sizde bizde sağlık olsun diyoruz ama bir tarafdan da haklı Allah’ım niyetimii biliyor ya 💜