Kızım 13 aylık.Dünden bir arkadaşımın yeni doğan bebeğinin resmine bakıp Allahım nasıl canım çekiyor😂😂Bir kaç arkadaşımın da bebekleri çok küçük 15-20 günlük falan onlar da dozu artırıyorlar 😂Doğursam zaten çok zor olucak bana biliyorum.Kızım çünkü çok zor bir bebek sabaha kadar doğru düzgün uyumaz,tüm gün de yapışmış vaziyetde geziyoruz mız mız 😂Geleyim de bunu kendime anlatayım bu ne cesaret yiğidim?😂Haydi siz de işgence çekeceğime ikna edin 😂😂😂😂