Philips Avent Air aldım. Ben 2 aylıkken falan verdim. Baktım alacak mı diye. Aldı hemen. 4aylık olucaz hala kullanıyor. Öyle emzik delisi değil ama. Vermesem aramaz emziği. Uyuturken falan işe yarıyor baya. Emziği veriyorum uyuma zamanı olduğunu anlıyor.