oykununannesiiii Zeliha37 kesinlikle Philips avent 🧡 2li satılıyor ve onu tutmayan bebek yokmuş ve kendinden ışıklı 😍😍
oblt İlk bibs kullandım sonra avent air kullandım ikisini de çok kolay tuttu. Ama sonra bağımlı oldu😃 meme reddi yaşadım bıraktırdım. Aventin silikon yapısından mı oldu yoksa genel olarak emziğe mi alıştı bilemiyorum. O yüzden tekrar bibs vermeye de korkuyorum belki malzemeyle alakalı değil de genel olarak emziktir problem diye. 😔
OmerinDefnesi Byzadmrl97 onlarımı tuttu😀Senin minnak ekonomik bebek 🤭Doğru emzikler bi dünya para minicik şeyler😏
Selma-aygun37 Zeliha37 wee baby damaklı emzik almıştım ben ilk 1 ay vermedim zaten sonra ufaktan alistirdim ama sürekli emmiyo tabi uykuya geçişlerde kullanıyoruz baya iyi oluyo tuttu benimki yoksa Philips avent alicaktim
Serenaycaner balbademmmm ayyy bende çok karşıydım asla vermiycem dedim ama benimde kolik bebeğim en büyük kurtarıcım valla en azından yavrum sakinleşiyo duruyo
Yagmurakcali Zeliha37 nuk mam ve avent air denedik aventi tuttu sonunda ama pes etmedim ara ara sürekli verdim şimdi alıştı şükür tutuyor
MyEternalLoveNoyann [silindi] benimkide öyle yapıyordu hatta hala ilk alırken kusar gibi yapıyor ama ağzına tamamen verdikten sonra çok güzel uyku boyunca nerdeyse ağzında duruyor emiyor şuan deneyin bence biz kardeşime 2hafta falan uğraşmıştık o çıkardı biz verdik pes etmedik sonunda almisti
[silindi] MyEternalLoveNoyann bugün sünnet olduk ortalığı yıktı. Yıkadık ağzına baya emdi . Sanırım oldu
demir1717 Zeliha37 İlk çocukta denediklerim içinde avent ultra soft vermiştim tutmuştu,emzikten sonra emmesi bi değişti ve meme reddi yaptı.6 aylıkken dişi çıkınca kendi bıraktı. Çocukta kar/zarar hesabı gene avent yenidoğan verdim,chicco sevmedi.Emzikle emmesinde bir sorun yaşamadık şuan 8,5 aylık. Emzik tuttururken emziğin arkasında işaret parmağımla pıt pıt vururum hafif desteklerim.O zaman tutuyorlardı. Emzik kurtarıcı mı değil mi bilemedim.Birinde çok çektim çile oldu,diğerinde hepten yardımcım oldu 🤷🏻♀️
_Nehirim_ Uzra_24 aaa seninle burda karşılaşmak ne güzel 😂😅sen kimsin dersin Şimdş 🙊 Instramda takipleşiyorux canım hadi bil bakalım ☺️😂
Alyosun_annesi7 Zeliha37 philips avent ultra air hayatımı kurtardı hiç tutmuyordu 2.bucuk aylıkken tuturmya başldm yan yatrp sallıyrk tutturuyordm genellikle uyku vaktine yakn ve acıkmasna yakın verdm iki öğürdü üçüncü gün tuttu hayatm kurtuldu resmen 😅🥰
Mommqueen Zeliha37 philips avent ultra air verdim ilk verir vermez tuttu şimdi soft air iksni aynı anda kullanıyoruz
beyzaygt Zeliha37 kesinlikle avent ultra air emzik benim kızım 3 aya kadar bıbs emzik emdi ama hiççç ama hi memnun kalmadım her ay degişmtrmek gerekiyor ucu devamlı şişiyor o yüzden avent emzigine geçtim cok memnunum
Sakel28 Wee baby, avent denedim öğürdü tutmadı şuan Nuk kullanıyoruz 4 aylıkken ancak alıştı emziğe 🌸
AAltay_yuksel Zeliha37 bibs ‘in emziğini aldım kağuçuklu ilk gün hastanede onu aldı. başka da emzik kabul etmedi 😅 ilk gün ne verebildiyseniz devamında onu onaylıyor bebek, mesela biz kundak yapmadık, ve yatarken kundakladığımızda durmuyor
kutubebegimmm Miracduygu benim kızımda 10 aylık eline veriyorum ısırıyor damağını kaşıyor bırakıyor asla emme yapmıyor alışmaz gibi 🤦🏻♀️
Miracduygu kutubebegimmm bende aldım iki üç saat önce marketten ama ısırıyor oynuyor asla emmiyor atıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Smyecem Zeliha37 avent, chicco, nuk, tommie tippee hepsi denendi hiç biri sevilmedi. Son bir şansımı denemek için bibs aldım ve şuan ağzından çıkarmıyor 4 Aylıktı emzik emmeye başladığında.