uykularyalanoldu_21 keşke bir sebebi olsa. 😂 Kayınvalidem 3 aylıkken yanımıza kalmaya gelmişti emzik zararlı verme diyordu sürekli. Bende o gidene kadar vermeyim yeter ki ikna olsun dedim. Gittiği zaman verdim ki işten işten geçmişti unutmuş, meğer unuturlarmış ah bilseydim. 🤦🏻♀️ İşte bir daha da almadı. Bırakınca tam bırakıyorlar ama ısrarla denedim her markayı her gördüğüm emziği aldım neler yapmadım ki. Olmadı…