minikmelegimmmm Zeliha37 avent ultra Air aldım ama tutmuyor öğüruyor. Bir ara tutuyordu sonra bıraktı 67 günlük napsam başka emzik denesem mi kızlar aventi tutmayan başka ne tutabilir
Busraata Zeliha37 wee denedim acaba tutarmı diye tutmadı zaten kalitesine de hiç güvenmedigim için vermedim.Philips avent direk verdim aldı 23.gün verdim kolikti 12aylik hâlâ avente devam
Annevebebek Zeliha37 avent ama şöyle birşey oldu bizimde 0-6 ay olanı pek tutmadı 6-18 e geçince çok severek emiyor sizde bir deneyin bazı bebekler ağzının içini doldurması ister anne memesi gibi 0-6 ay kullanıyorsanız eğer büyük bir emzik almayı deneyin belki tutar
Eliftoprak44 Annevebebek yanlış düşünüyorsunuz. Oğlum 6aylık olana kadar 0-6 kullandık. Sonra 6-18r geçtik. Çok büyük geldi ağzına hep çıkardı. Midesi kalkıyordu artık. Uykuda falan zorla verdim öyle alıştı yavaş yavaş. İkiside avent
Egelianne Zeliha37 Avent ultra air bir aylık olduktan sonra verdim bebişime hemen tuttu. Başka emzik denemedim ondan sonra.
Deletedmom_101 Mamajoo kullanıyordum ama damaklı olduğu için mi yoksa istemediği için mi emmiyor anlamadım avent ultra air siparişi verdim bakalım
balbademmmm Zeliha37 tomme tippe emzik karşıtıydım asla vermem diyordum büyük konuştum çok fena 🙈 kolik bi bebeğim olduğu için ciddi anlamda kurtarıcım oldu az da olsa
Serenaycaner balbademmmm ayyy bende çok karşıydım asla vermiycem dedim ama benimde kolik bebeğim en büyük kurtarıcım valla en azından yavrum sakinleşiyo duruyo
-Yasminnn_75_ Zeliha37 oğluma markalı ürün aldım hepsini attı almadı en son bimden aldım wee baby onu şuan çok seviyor fakır oğlum benim 😂
Miracduygu Zeliha37 benim oğlumda 10 aylık alıştırabilir miyim aceba 🤔🤔 çünkü aşırı memeye bağlı gece meme hep ağzında olacak ben kalktığımda oda kalkıyor hemen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
kutubebegimmm Miracduygu benim kızımda 10 aylık eline veriyorum ısırıyor damağını kaşıyor bırakıyor asla emme yapmıyor alışmaz gibi 🤦🏻♀️
Annem2021 Doğduğu gün hastanede avent vermiştim. Şimdi 6 aylık uyumadan önce destek niyetine hala alır ☺️
edatorun bende bebedor aldım weebaby aldım tiksindi tutmadı en son bibs aldım onu tuttu 1 aylık henüz İnşallah devam eder tutmaya. bebeği tutmayanlar bibs e bir şans versin bence çok büyük rahatlık emzik