Fatma132 oncelikle kesinlikle doktor görsün 2. Şık olarak da nazar olmustur belki benim elimde de bir kabarcik cikmisti napsam gecmedi komsumuz vardi kadin dedi nazar olmussun kendi cişinden bir damla damlat ustune dedi gecer dedi ole yaptim hakketen gecti ama siz oncelikle doktora goturun mikrop kapmasin allah korusun gecmis olsun cok 🙏