Arkadaşlar bilgilendirme eline bir bakteri bulaşmış henüz beli değil neden bulaştıgı dna orneği aldilar makzla o kabarciklari temizleyıp bir merhem koyup kapatiyorlar çünkü doğurgan birşeymiş zaten diger parmağina da bulaştı şuan eli sarılı ilac koyup her 3 gun temizliyolar kabarcık oluştuysa temizliyorlar uzun suren biŕseymiş ama geçici yani allah daha beterinden korusun çok şükür bu
halimize hepinize çok teşekkürler bilgileriniz için ☺😚