Arkadaşlar öncelikle iyi akşamlar kızımın parmağındaki yaklaşık 4 5 gündür parmağı cok kotu halde ilk baslarda farketmedim kucuk sivilce 1 2 tane parmaginda oluşmuş sonra bunlar hergun daha fazla arti baloncuk oluştu acile goturdum orda saçma sapan bir sey söylediler parmağını emdiği icin oluşan birseyler ama çocuğum parmağını emmiyor neyse merhem verdile onu kulaniyorum her gun daha kotu oluyor ve diger parmağına da geçti aranizda çocuğuna boyle olan varmi yada akrabasi falan 