5 .ay kontrole götürdüğümde sadece 100 gr almıştı kızım.Doktor sorun olmadığını kilosunun normal olduğunu , boyunun üst sınırda olduğunu söyledi yapacak bir şey yok🤷♀️ Almayınca almıyor her bebeğin bünyesi farklı zaten zoraki emziriyorum hiç emmek istemiyor onun etkisi var tabii