Habibe35 Rica ederim canım yok bu aralar site karıştı farklı algılıyorlar bu konuları .Sen gayet açık birden kg alımı düştüğü icin sormuşsun normel olarak sorulur yani .Aman çok zayıf çok beter vs dememişin ki .Doğru okumayı bilseler aslında ,bi sorun kaynaklı olduğunu insan düşünüyor bi anda öyle düşünce yanı normel onların tavır anormal .Sen pozitif ol hayırlısıyla atlatır insallah .Süt alerjisinden şüpheleniyorsan çocuk doktoruna çık tatlım alerjı bölümüne randevu iste test yapıyor .Ben 4 aylıkken yaptırdım yoğun egzama vardı süt ve süt ürünlere alerjı varmı diye yaptı 🥰.Aslında emiyormuştu bizim emmiyordu baya baya hiç neden almadı Ki kilo bi araştır bu konuyu sen bu ayda takip et olmadı çocuk doktoruna sor bi sorun vs vardır belki .