bisare_23 ben zaten şükrediyorum da siz anlamak istemiyorsunuz ben kilo yarışı yapmıyorum ay bazında çok az aldı ve iştahı çok açık bi sorun olup olmadığını merak ettim. Senin bebeğin zayıf doğmuştur yeni yeni artıyordur kilosu. Bu benim suçum değil lütfen bana yüklenmeyin. Ben anne olarak endişemi paylaştım.