cekoslavakporseleni Annekizz 7.30-8e gurban olam😂😂 5-6 gibi uyanır ama akşam en geç 8.30da uykuya geçiyor.
Gupssse Annekizz uyku eğitimi konusunda fikrim yok ama sadece belli saatleri geçirince sistem çöküyor bunu gördüm kaçta yatırırsam yatırayım gece saat basi kalkıyor bilmiyorum napcagimi
Badehandeyldz Annekizz geçen post açtım 6:30 da diye ama 3 gündür 6:15 de kalkıyor ben kalkınca küçük bebeğimde uyanıyor iki uykusuz bebek ve kendi uykusuzluğum artık dayanılmaz oluyor
Annekizz Aysegullll233 Olabilir belkide bende denicem ama zaten saat 10 geç 11de çok geç olmazmı hormonlar gece çalışıyor ya
Loveeee01 Annekizz gunaydin 2.5 yaşında oğlum 7 de kalkar tabi gece rahatsız olmadığı sürece kalkmaz akşamda 9.30 da uykuya hazirlanir alıştım ben artık 7 de otomatik olarak kalkıyorum
cekoslavakporseleni Annekizz yani doğduğundan beri öyle önceden en geç 7.30 dedin mi uyurdu, daha fazlasına dayanması mümkün değil. Ben de ellemedim düzenini hem onun için iyi büyüme hormonu aktifken derin uykuda oluyor. Hem de o erken uyuyunca ben akşam kendime vakit ayırıyorum. Ama tabi sabah olunca tek gözümle oyun oynamaya çalışmak çok zor 😂😂
Drykrm Annekizz 9 ay 10 günlük, 8 buçuk gibi yatar 7 gibi kalkar, bende çalıştığım için 10 buçuk da giriyorum yatağa, uykumu alıyorum. Geç yatarsam işe git gel evle bebekle ilgilen derken yorgunluktan çökerim.
Drykrm Annekizz ben sorun etmiyorum ki canım 😌 memnunum saatlerinden sadece tabi ki yorucu oluyor, bende erken yatıyorum