Aysegullll233 Annekizz bi kere denedim yine aynı saatte kalktı Uyusundan çalmış gibi hissettim belki devamlı geç yatsa alışır
Deletedmom636262 Annekizz canım alakasız olacak da bişey sorucam sana video nasıl yükleniyor burda biliyor msn
Aysenurl Annekizz Benim 18 aylık olan kapıları açmayı öğrenmiş gece 2 bebede Uyanınca çok zor oluyor 18 aylık olan Uykuya acayip direniyor artık kafayı yicem
deryata Annekizz 25 aylık oğlum doğduğu günden beri 07:00 de uyanıyor 🙈 bizde burdayız kahvaltılar ediliyor 😬
Gupssse Annekizz hava aydınlanınca biter uyku zaten saat basi kalkıyordu artık yatmıyor 3aydan selamlar
zeynepcimmm Gupssse hâlâ yenidoğan gibi beslenmek için kalkıyor mu sizin bebiş de? Bizimki de üç aylık ama doğduğundan beri uyku konusunda hayatımızda değişiklik olmadı. Sürekli acıkıp uyanıyor.
Guzelkizimbenim Annekizz seninki gene iyi ben sabah 7 i 14 aydır 2 3 kere gördüm ezan okunmadan ayaktayız
Ebru7 Annekizz 10 da yatıp 7 de kalkmasına mı şikayetçisiniz. Benm ki adam gibi uyutmuyor bile 5 aydır kafayı yemek üzereyim keşke 10da uyuyup 7de kalksa die dua ediyorum şükretmeniz lazım bence :(((
Annekizz Aysegullll233 Olabilir belkide bende denicem ama zaten saat 10 geç 11de çok geç olmazmı hormonlar gece çalışıyor ya