Sedakcby ateş epilepsi nöbetini tetikliyor, menenjit aşıları da ateş yaptığı için beklemek zorunda kaldık. Bir de kortizon iğnesi vuruldu oğlum, kortizon iğnesi aşıları etkisiz kılıyor bir anlamı kalmıyor, üzerinden belli bir süre geçtikten sonra aşı olabiliyoruz. Ama düşününki menenjit öyle bi rahatsızlık ki doktorumuz muhakkak aşı olmamızı şart koştu, Allah korusun menenjit geçirirse beyne zararı daha büyük diye. Biz aşı olmadan ateş düşürücü veriyoruz, açıdan sonra da dört saatte bir ateş düşürücü devam ediyoruz iki gün boyunca. Tüm aşılarsa bu şekilde yapıyorum.