Sedakcby hahahahaha aynen bizde doktora ilk sordugumuzda bize evet var zamani geldiginde sorucaktim bende size yaptirmak istiyormusunuz diye zaten genelde aileler maliyetinden dolayi pek yaptirmak istemiyorlar dedi bizde yok yok onemli degl maliyeti ne gerekliyse yapin dedik ve sonuc 😃😃😃 2.ci dozlarin parasinu yari yariya ailelerden aldik rotayla beraber 8 dozmus megerse 😃😃😃😃 simdiki son dozlarin parasinida aileler dogum gununde asi yaptiralim diye para verdiler yine ailelerden destek alarak yaptircaz 😃😃 hatta yetmiyoda artik ustunu kendimiz tamamlicaz okadarciginida 😃😃😃