Muhasebeciana Sedakcby Amin canim hepsini Rabbim korusun insallah sifa olsun.yok yok 6 doz erken baslandigi icin 😃
Sedakcby Muhasebeciana evet ya öyleymis. Bebeğim her ay aşi oluyor boş ayımız yok😅 sağlık ocağında böyle bebebk ilk dedi hemsiremiz. Düşünün yani menejit aşısını ilk uyguluyorum bu şekilde dedi. Kimsenin haberi yok şaka gibi. Şok oldum öyle deyince. Oğluma aşıların kralı diyor 😅
Muhasebeciana Sedakcby aaa menenjiti saglik ocaginsa yapiyorlarmi ben yapmiyorlar diye biliyorum kabul etmiyorlarmjs burada okudugum kadariyla sasirdim. Hahahaha bizim kizda oyleydi heray asisi vardi resmen saka gibi ya 6 aylik olana kadar ful asi 😃
Sedakcby Mys01-01 nimeirx ateş yapmadı da bize bexero dün oldu gece ateşlendi 😐 ateş yapan ağır olan ve önemli olan da bexeroymus
Mys01-01 Sedakcby bıze 1 ay asısı dahıl hepsi ateş yaptı cnm hıc normal gecen aşımız olmadı menejıt 39,7 kadar çıktı 😞
Sedakcby Mys01-01 ooyy🥺 ateslenince çok üzülüyorum yaa. Çok halsiz oluyolsr 😐 bebeğime 2.4.ay aşıları ve menenjit bexero ateş yaptı işte. İnşallah hafif geçirirler
Morusevenanne Kabakcekirdegimiray bize 4er tane dediler dedik ona güc mü yeter hem cocuga yazık sonra biz de aynı sizin gibi yapıcaz
Kabakcekirdegimiray Morusevenanne sağlık hereşyden önemli tabiki de ama bu fiyatlarla başa çıkmak da mümkün değil