cydcvk Sedakcby her doktorun programı başka canım. Biz 3. Ayda başladık. Erken başlamak iyiymiş dün bi post okudum 6 aylık bebek menenjit geçirmiş şoke oldum
Sedakcby cydcvk evet bizde 6mauda başladık. Öyleymiş ya görmedim o postu ben allah korusun onu öğrenince iyiki başlamışız diyorum yani
Sedakcby nneslihan gecikmeli olması pek önemli değil sanırım her aya yasa uygun yaptırılıyor diye biliyorum tekrar
Sedakcby Minikminik1420 1 yaşından sonra 3 doz olmuyo galiba ya yanlış hatırlıyor da olabilirim tabiki
Minikminik1420 Sedakcby evet duydum ben de nımenrixi de yaptırmasaydım o da tek doz olcakmş 1 yasından sonra
Sedakcby zeynepbalci 1 yaşından sonra sanırsam hatırlatma dozu denen bişey var o oluyor. 12 ve 13.aylarda bizim o yuzden son iki doz
laliko35 Urasmmom evet rota virüs aşısı da var. nimenrix 324 lira rota virüs ve bexsero aşıları da 917 lira tuttu rota 2 doz 3. ve 5.aylar da
Neseli5 Sedakcby biz 3.aydayız başladık menreo ve bexero aynı anda olduğunda Bir sıkıntı olmadığı için ikisi aynı anda vurulucak 3 5 7 9 diye gidecekmiş
Dondurmakutusundakisarma Sedakcby 3.ayda nimerix+bexero 5.ayda 2.dozlar 13.ayda son dozlar ilk dozda yan etki hiç olmuyo 2.doz felaket bakalım 3.dozlarda neler bekliyor bizi
TalentedMom Sedakcby her bebeğin farklı oluyor galiba bizim doktorumuz farklı söylemişti başka doktorlar farklı söylüyor