Gece gündüz aynı anda bıraktık bizde. 3 ay olcak 25 aylıkken başladım. İlk zamanlar kaldırmadım hiç. Daha sonradan uyutmadan önce çişini yaptırıp yatıyorum. Gece su icmek icin kalktığında yanıma geliyor o sırada çişini yaptırıyorum. Ama bazen altına kaçırdığı oluyor. Öglen bile olduğu olabiliyor oyuna daldığında vs. Nedense son anda dank ediyor çişinin geldiği😬 şimdi ise bazı geceler kalkıp yanıma gelmek değilde çığlık atarak uyanıyorsa biliyorum ki çişi geldi son şeyde 😂 o an götürüp klozete oturdugumda oglumun pipisini tutmazsam suluyo mübarek hem kendini hem beni 😂