elmalikurabiye Bazı çocuklar böyledir. O saate alışmış. Kaldırmanız gerek. Benim kızım 9 da uyuyor mesela 11 de bir kere 2:30 da yine ben kaldiriyorum. Bazen daha erken anne diye kalkip agliyor tuvalete gidiyoruz, onun dışında ben goturuyorum. Bazen hic yapmiyor bazen daha erken salıyor.🤷🏻♀️ Az daha büyüsün onlarda söylerler. 24 aylık bu arada.ilk zamanlar 11 gibi cis yapip sabah 6-7 kadar kalkmazdi ama gun icinde cok sivi iciyor meyve tuketiyor sabaha kadar tutamiyor dogal olarak mesaneleri kucuk.