selam kizlar. tuvalet egitiminde gece nasil oliyor? beklentimiz ne olmali yani? gece saat 2 gibi cisi geliyor kizimin. yaptirirsak yapiyor ne ala. ama 2bucuga sarksa mesela bazen yapmis oluyor. bu surede uyanigim. ne bir ses ne bir sizlanma duymuyorum. kaldirmak icin bi gidiyorum ki yapmis. ne olmasi gerekiyor? bu normali mi yoksa cocuk annee diye seslenmeli mi ya da sizlanmali mi baska bi gostergesi olmali mi? eger bu iş boyleyse bez baglamayi dusunuyorum artik geceleri. 3 ay oldu gunduzu hallettik gece en basindan beri boyle. bi akil berin lutfen