elmalikurabiye bence hazır değil, benim kızım 3 yaşında 4 ay falan önce bıraktı bezi önceden de denemiştim çok zorlamadan ama baktımki hazır değil rahatsız olmuyordu ne çişinden ne kakasından. bu yaz 3 günde gündüz bezi tamamen bıraktık ama ne yazıkki geceye hala hazır değil altına yapınca rahatsız olmuyor kalkıp bakmasam uyur öyle, mecbur gece bez takıyorum, geçen hafta bezi bitti deneyelim dedim belki artık hazırdır bende sizin gibi 2ye 3e kadar oturdum Bi gece yapmadı diğer gece de yapmadı ama 3.gece yaptı sonra gene yaptı 1 hafta böyle geçti, ama bezlediğim zamanda da yeri geliyor 3 gece üst üste bezine bile hiç yapmadığı oluyor, bence hazır değil veya bu durum genetikte olduğu oluyormuş bende 6 7 yaşıma kadar kaçırdığım oluyordu, kafa karışıklığı yaşamadı hiç uykusunda çişinin geldiğini anlayamıyor, yani uzun lafın kısası😂 geceleri bezliyorum onuda kendimide yıpratamam