Yamanikomm valla canım benim kız 7. Ayına basmak üzere, ben hiç emziremedim özel hastalığımdan dolayı ve bütün mamaları denedik. Örneğin aptamili hiç beğenmedik ve hiç önermiyorum. Bebeğime uzun süreli bir kabızlık yarattı. Bebelac Gold denedik o da pek doyurmuyor. Hipp denedik ondan da memnun kalmadık. Similac denedik iyiydi ama doyurmuyordu. En son sma’ya başladık ve hala onu kullanıyoruz gayet memnunuz sindirim açısından doyurma açısından çok memnunuz. Ücreti biraz fazla ama internetten çoklu alınca uygun gibi oluyor. Eğer gelir durumunuz iyiyse sma 10 numara.☺️🌸