Yamanikomm Kullandigim mama inanilmaz zamlandi mama yetmiyor bebehim.artik.6 aylik ek.gidada.basladim bebelac gold yada aptamil hangisini onerirsiniz
Zehraazzz Yamanikomm Bebelac Gold kullandım ne gaz ne kabız çok memnundum ilk dogduugunda Aptamil verdim mahfetti çocugumu gaz gaz sabahlara kadar bağırıyordu yavrum tabi kimi bebeğe iyi geliyormuş ben hiç memenin kalmadim
Elifaaa Zehraazzz kabızlık yapmıyor dimi ilk kez bu gece deniycem hipp bende 1 aylık bebeğimi aşırı kabız yaptı
Zehraazzz Yamanikomm şuan ben inek sütüne geçtim 3 4 saatte bir veriyordum doyurucuydu ölçeğine gire yapmak önemli
guveninannesi Yamanikomm evet canım gayey doyurucu bi mama benim oğlumun iştahı yerinde onu gayet güzel doyuruyo
Tugce_hckrkmz37 Yamanikomm 120 cc içiyor evet ben memnunum gaz sorunu yoksa bebekte cok ta sorun yapmıyor
Yamanikomm Tugce_hckrkmz37 tsk ederim yok gazimiz bitti bir deneyeyim.400 gram alip bakalim gazlancakmi
Tugce_hckrkmz37 Yamanikomm var evet deneyebilirsmz a101 şokta felan cok var 250 gr bn migrostan alıyorum 800+350 gr 155 tl kampanyalı oluyor
Yamanikomm Hatice004 oyleymis bende hic aptamil.kullanmadim ama.simdi gaz sorunuda bitti acaba gaz olurmu tekrardanda bilemedim
Hatice004 Yamanikomm ben 3 aylıkken kullandım çocuk cataladi ağlaya ağlaya hemen bıraktım hipp kullanıyorum