ikicocukluAnne_ benim kızım 13 buçuk aylık ben yaşına girinxe bıraktım mamayı ilk aptamil verdim mahfetti zaten similac denedik oda kakasını koyu renge çevirdi Bebelac Gold duydum hep alayım dedim çocuğum kabızdi mamayı içtikçe bağırsakları düzenli çalıştı doyuruculuguda iyiydi yani 3 saatte bir veriyordum ben bazen 4