Haftada bir şampuan kullan şampuandan oluyor ve iyi durulanması gerekiyor
bizim sacımızın tepesi tamamen konaktı kalın kalın hemde bebe yağını bol bol sürdüm masaj yaptım 1 saat beklettim sonra tarakla taradım en son da yıkadım şampuan sız bir kaç gün yağlı oluyor biraz 😂 ama sorun olmadı bizde bu işlemi 1 -2 gün ara ile yaptım 3 taramam da bitmişti