Symaa Zeytinyağında bebe aspirinini ezip banyodan önce sürüp bekletin sonra tarakla geriye doğru tarayın doktorumuz önermişti biz iki günde temizledik bu yöntemle
Eylusunannesiii birtutamsac dalin kullandim ilk 5 ay bak konak olusuyo sebamede gectim 1 haftada gecirdi canm
birtutamsac Hill97 doğduğundan beri aynı şampuanı kullanıyoruz aslında ama eğer o sebepse değiştirebilirim canım yeterki gitsin ya
Alpbeybi birtutamsac 3 gün önce konak oldu bizde. Doktorumuz Mustela konak şampuanı ve kremini önerdi. Banyodan önce konak kremi ve bebe yağını sürüp ince tarakla taradım 2 saat kadar bekleyip konak şampuanıyla yıkadım geçti hepsi. 🙌🏻
birtutamsac Momm12 şampuan yerine sabun sürsem mi acaba sert olur mu öyle de saçları sanki köpürtmeyince temizlenmiyo gibi hissederim 😁
birtutamsac Eylusunannesiii bende uni baby kullanıyorm hiç bi sıkıntı yoktu son 2 haftadır var diyebilirim ya