byza123 prednol ve desitin al eczaneden . İlk önce predonlu ince bi tabaka sür . (Sabah -akşam ) Üzerine de yoğurt gibi desitini sür . Prednolu 1 hafta kullanacaksın kortizonlu olduğu için . 2. Günde birşey kalmayacaktır . Kanamaya başlamıştı , pişik yerleri , 1 ay kullanmadığım birşey kalmadı . Hacettepe ciddiye den bunu yazdı Dr. Allah razı olsun bi daha pişik bile olmadı 🤲🏻🤲🏻