byza123 kesinlikle sudockrem kullanmalısın bebegim doğduğu andan beri bu kremi kullanıyorum başka kremler fasa fiso kendim pişik oluncada kullanıyorum ve iki güne hiçbişey kalmıyor ayrıca mandalina portakal gibi yiyecekleri tüketmemelisin sütünede gaz yapar bebeklerimiz aynı ayda malesef bende yememek için kendimi zor tutuyorum