Asleres Asleres benim de oğlumun bacak aralarında olmuştu doktorumuz bir deri kremiyle desitin önerdi ve 2 güne geçti
Nazliprensesinannesi byza123 hametol iyi gelmişti bize,bir kere pişik oldu onda da bezinden bulamamistim markette başka almıştım pişik yapmıştı o,hametol kullanmıştım tabii o bezi bırakıp kendi bezine devam ettim,geçti hemen bı dahada olmadı
Jsjdj byza123 ewet kahvaltılık olan cunku gecmiyor ve altini islatinca asiri bir yanma oluyor insan haliyle her yolu deniyor 🤷♀️
Asleres byza123 evet evet pişik kremi ve şnanın çok etkili mavi ve mor olan var eğer mor olanından bulabilirseniz daha iyi olur onun Çinko içeriği daha yüksek . Ben mavisini kullandım şimdi morunu aldım 😂
Gktglknrrsn byza123 benimde aynı durumdaydı benimde 2 aylık olacak ben hakiki zeytinyağ sürdüm onunla geçti şükür. Sudocrem ve desitin kullandım ise yaramadı bazı bebeklerde ise yarıyormuş. Bu arada bez de yapabiliyor ben bezinide degistirdim
Miaydin byza123 sudocream denediniz mi benimde bez değişikliğinden pişik ve isilik aynı anda çıkartmıştı çok kötü durumdaydı bu krem mucizevi şekilde 3 4 günde toparladı yavrumu şimdi hafta 1 sürüyorum yetiyor
Hll20 byza123 yok canm hic sorun olmaz. Her alt degistirmede pamukla sür. Emin ol iki sürmede etkisini görürsün🌸
Asyadkmn60 byza123 canım arko nem fişek kremi deniliyo ince uzun yesil ondan kullan derim yetiskinim benim pisigime bile iyi geliyo aksam surup sabah gecirdigini bilirim ablamin bebegindede hic bir krem fayda etmedi arko nem fayda etti arko nem fişek krem diye gecigo
Mommy123 byza123 merhabalar dis cikarma döneminde bizim de maalesef oldu hiç bir krem iyi gelmedi zaten mustela vb kremler pisik önleyici. Pisik olduktan sonra iyileşmesi için ise kantaron yağı sürdüm çok iyi geldi. Akşam sürdüm sabaha iyilesmisti. Şimdi sürmek için elinizde yoksa zeytinyağı da sürebilirsiniz. Kantaron yağını zeytinyağı ile yapıyorlar zaten ama etkinliği kantaron yağı gibi hemen geçirir mi bilemiyorum denemedim.
Sevde1619 byza123 doktor pişik için hemazinc diye bir krem verdi bize de. Faydasını gördüm diyebilirim 3-4 gündür kullanıyorum. Bi deneyin isterseniz